Hur man gör en header

Hej!
Jag tänkte att det var många som undrade hur man gör en header.Du börjar med att bestämma storleken.Vi kan t,ex ta storleken på vår header!(jag vet inte måttet men mät vår header så kanske du kan fixa till det)
Om ni inte ser hela så kan jag säga att vår header är 23,5 cm bred och 5 cm i höjd.
Vi kan börja med att göra headern i valfri färg.
Ni kan gå in på paint,photoshop eller någon annan bild redigerare.
(denna bild är i samma mått bara att jag ladda upp den lite mindre så ni ser hela.Jag har förmiskat bilderna.
Sen kan man t,ex lägga in lite bilder som ni har o klistra in dom på headern.
Då kanske det har blivit såhär:
Nu har du en header!
Hejdå!
//Bunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0