Lollibob muntrade upp mig!

Hej!
Jag vill bara säga att Lollibob var här förut och vi hade kul!Så man kan säga att hon muntra upp mig!Och mitt Gp har inte gått ut!Wihoo!!! :-D    Yaaay!  :P Jag vet inte om smileysarna funka men jag prova i alla fall!jaja nu ska jag nog ta en godis och slappa!Och jag har gjort en ny "finare" header enligt mig!Jag ska ringa Lollifof och be henne skriva nån gång!!!Man blir lite less på att bara jag skriver..!Jaja jag vet inte om hon skriver med FET stil eller SNE stil.Vi får se lixom!Jag tror jag känner för att skriva ett långt inlägg..! :-D  Jaja..Jag vill bara säga..Jag saknar dig Puff!!!Hmm..Nu passar det nog bra med en bild?
Rolig va?Kanske lite läskig?Funderar på en grej..Ska nog kolla upp en sak.jaja nu ska jag ringa Lollifof!
Ciao!
//Bunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0