Klar med teater

Hej!
Idag hade min teater grupp uppvisning!Det va jätteroligt för många kollade o så.Sen har jag tagit lite bilder på panfu!Fick nämligen ett nytt jobb idag på discoteket.xP Jag jobbar som dansare där men även med mycket mer där!xJ Först skulle jag jobba lite i baren  Den där killen är typ ¨där automatiskt. xP Efter det så skulle jag reparera en högtalare!  Det tar ganska lång tid för mig att gå dit!Jag bor på Panfuhamnsgatan 13 och det ligger uppför trappan vid hamnen.  <--- Där!(gammal bild)Uppför trappan o sen uppför ett träd så e man framme!Alla min panfu-släkt bor nära "den gamla hamnen" hehe.Sen får man gå över typ halva panfu för att komma till slottet sen måste man be vakterna släppa in en i slottet och som ni förstår tar det tid att komma till mitt jobb! xD Sen ibland jobbar jag i piratbaren för pappa e ju själv pirat! Ni vet Puff-pirat!
Nu ska jag logga in på panfu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0