Ööö vad ska man gö nu då

Hejsan!Jag vet inte vad jag ska gö!Det regnar ute o jag har byggt klart hagen till min kaniner så?Vad ska jag gö nu?Jag ska typ gö en blogg om mina två kaniner Piff o Puff! Cx Vet ej vart o vilken hemsida jag ska ha den på ännu.Men innan det började regna va jag med mina kaniner o tog kort på mina kaniner så bilder har jag ju till den nya bloggen.Jag menar det blir lite enformigt att ba skriva om panfu hela tiden.Bloggen ska jag nog ha på bloggplatsen tror jag.Man får in headern enklare där.Det kanske blir nåt om panfu i den men vad vet jag.Jag ska gö den bloggen nu så i nästa inlägg får ni reda på vad hemsidan är.

Hare gött! //Bunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0