Ville ba skriva

Hej!
Nu känner jag bara för att skriva.På måndag kommer veckans stil.Även veckans panda! Cx Hoppas ni kommer gilla det.Jag kommer va modellen för veckans stil o om Foffis har lite o-GP kläder så blir det lite veckans stil för o-GP oxå!Jag försökte få in headern förut men jag misslyckades.Jag följde instruktionerna som fanns på bloggar men det funkade inte!! xC Men jag ska försöka ordna det.När jag lyckats ska Puff kanske byta för han tycker blogg.se verkar bra.Sen ska jag messa Foffis så hon kan blogga själv lite oxå. xP Nu ska jag prove en smiley:  :bigeyes:  Hoppas det funka.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: piffanjossan

Vad synd att du inte fick in headern.Nån kan säkert hjälpa dig?

2011-05-28 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0